Alla hjärtans dag

Jag tycker även att våra kunder förtjänar lite uppskattning ibland. Så därför gav jag en finfin present till en av dem.
Hon hade storhandlat, tydligen till ett barnkalas. Hon hade även köpt ett 6pack öl (jag hoppas inte det var till barnen). Jag körde ner det på bandet, det var rätt fullt. Så kom det en kaviartub, med vassa kanter TYDLIGEN.

Jag hörde ett litet rop från kunden som sedan kliade sig eller nåt i ögat. Det jag gjorde var helt enkelt att jag stack hål på ena burken, så det sprutade öl över hela henne och kassan. Jag prickade rätt i ögat!
Sen rann det öl över alla hennes grejer, blandannat den stora påsen lösgodis hon hade köpt.

- Neeeej, det är ju till barnkalaset!
Det tyckte jag var roligt. Resten av dagen luktade det öl runt min kassa. Folk trodde nog det var jag som satt och söp men så var alltså inte fallet. Tyvärr. Jag tyckte iallafall det luktade gott.

Glad alla hjärtans dag kunden!


Kommentarer
Postat av: Andreas

HAHAHAH! HELT fantastiskt. ;D

Varför gjorde du aldrig några sådana tricks när jag jobbade?

2009-02-22 @ 09:45:39
Postat av: gööööteborg

äkta alkis är vad du är sofia<3

2009-02-27 @ 10:00:17
Postat av: Trikk

bäst aim

2009-03-02 @ 12:36:36
Postat av: Perra_himself

Uppdatera bloggen bättre kvinna! :D

2009-03-07 @ 12:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0