Dags för det årliga besöket hos tandis!

Imorgon är det tandis som gäller. Richard tror att han ska få följa med in, men jag tänker lämna honom i väntrummet. Jag är nämligen så töntig när jag är hos tandis, gråter & så, men bara om det är någon med mig som kan tycka synd om mig. Därför får han alltså inte följa med, eftersom jag ska till jobbet direkt efter och det är ju tråkigt att vara helt svart under ögonen då.

Men han tror alltså fortfarande att han ska få följa med in. Han har fel. Jag märker att han försöker ställa sig in nu och fjäskar allt vad han kan bara för att få vara med & skåda mina vackra gaddar imorgon. Jag har fått glass och coca cola, han har klappat mig när jag sov middag nyss. Vad roligt det ska bli att göra honom besviken.

Nu när jag läste igenom vad jag har skrivit dök det upp en ond tanke i mitt huvud.... Är det kanske så att han vill att jag ska ha hål? Coca cola och glass.... Richard, hur ligger det till egentligen?


Kommentarer
Postat av: Fjallar Ollonmo

Jag tror Richard, som förövrigt verkar vara en riktigt bra och snygg kille, gör allt för dig för han vill knulla dig? Men verkar som han inte får så mkt action så ja, då borde du fundera vad du har att erbjuda honom? Verkar som han får städa själv, laga mat själv och så medans du tittar på tv och datorn..

2009-01-15 @ 21:15:17
Postat av: Sofia

Bra kille? Det vet jag inte riktigt... :)

2009-01-15 @ 23:02:34
Postat av: Björn

Stackars Richard!

Behandla din man bättre, haha. :)

2009-01-15 @ 23:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0