En timma kvar!

Då var det dags för tandis om en timme. Jag ska dock bara till tandhygienisten, det är viktigt att det blir rätt. Det tycker jag är rätt bra, hittar hon några hål kan hon ändå inte laga dem idag. Skönt. Jag har försökt använda lite tandtråd så jag ska bli riktigt fin i käften. Det gick rätt bra.

Jag är sugen på chicken nuggets nu också, men när jag gjort tänderna så fina känns det dumt att börja trycka i mig massa mat och kaffe och så. Jag har dessutom precis ätit frukost. I alla fall, här kommer en vacker bild på mina tänder.


Kommentarer
Postat av: Denise

Naw ;)



Fan visste inte du hade en blogg :P

2009-01-16 @ 15:27:19
URL: http://lucasbejvall.blogg.se/
Postat av: Björn

Har du några tänder kvar? :)

2009-01-16 @ 18:13:46
Postat av: rickinho

Oj, vilka fina gaddar!! det kan inte varit många hål i dom inte..

2009-01-16 @ 19:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0