Körkortsfoto

Nu har vi vart på Väla och handlat lite kläder till mig. Vi åkte dit för att ta ett nytt körkortsfoto till Richard, idiot som han är har han tappat hela plånboken vilket gjort att jag fått betala ALLT i en hel månad. Jag tror fortfarande att det var en del av hans plan. I alla fall så var vi på Väla. Vi kom precis hem. Och vad är det första vi kommer på när vi kommer innanför dörren?

Just det. Körkortsfoto. Det glömde vi. Så det blir väl till att köra tillbaka när Richard lugnat ner sig och slutat skrika och gapa över hur dumma i huvudet banken är.

Just det. Richard fastnade i en skjorta inne i provrummet. Fan att jag inte hade kameran med. Han såg ut som en kräfta. Jag grät av glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0