Oxfilé

Äntligen hemma!
Kan ju tala om att jag inte hade ett enda hål! (Men det såg ni säkert på bilden?) Så nu är det ett helt år kvar till nästa gång. Det blev som jag trodde. Dessa jävla bilder dom ska ta... Vi kämpade på ett tag med dom stora, men övergick sedan till barnstorleken och då gick det bra. Jättefina tandbilder. Fick tyvärr inte ta hem dem....
Men, ett klistermärke fick man iallafall och det är ju inte fy skam.

I väntrummet hos tandis hittade jag & Richard en whiteboard. Vi lämnade lite avtryck, Richard sa att han skulle skriva något snuskigt när jag låg i stolen. Glömde titta när vi gick hem, hoppas han inte gjorde det. Då kanske jag inte får komma tillbaka igen. Jag läste även bamse.

Sen bar det av till jobbet, det var lika tråkigt och meningslöst som vanligt. Jag är en av de lyckliga som även ska jobba helgen. Men det är ju snällt att jag får hem & vända mellan.

Och snart blir det oxfilé! Vi tänkte laga makaroner och falukorv men det känns så fel en fredag. Då brukar jag alltid tänka att jag har ett så pissigt liv, jobbar helg OCH äter makaroner & ketchup en fredag!!!! (fast jag ibland kan tycka det är godare, fel av mig?) Jag kanske lyxar till det med en Sofiero-öl efter maten, det ni. Börjar nästan känna den svenska avundsjukan när jag skrev det där.

I alla fall, nu ska jag hjälpa Richard med maten. Eller.... det ska jag inte. Jag ska kolla på let's dance & irritera mig på blondinbella. Ja, jag blir faktiskt jättearg. Men ändå ska jag kolla.




Kommentarer
Postat av: Blondinbella

Älskar dig med Sofia. puss

- din blondinbella!

2009-01-16 @ 23:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0