Räkningar & annat

Vi sitter och betalar räkningar.

Richard: Friskis? Vad är det? 54 kronor... Varför betalar jag för det?
Sofia: Telia? Varför får jag fortfarande räkningar från Telia?

Vi sitter konstant och betalar saker vi inte använder. För att vi inte orkar säga upp det. Smart va?

Nu försvann han in på toaletten med laptopen och sitter där och betalar räkningar. Som att jag går på den lätta. Jag skrev till honom på msn;

Sofia säger: vart är du
[email protected] säger: hemma hos mig
Sofia säger: Mmm, det är jag med. Men var?
(Här hör jag ett skratt, eller mer ett fnissande från badrummet)
[email protected] säger: sitter på porslinsfåtöljen

Men plötsligt vänder han, och blir svartsjuk.
[email protected] säger: vem skriver du till?
[email protected] säger: hör allt knapprandet






Kommentarer
Postat av: Klas-Göran

Saknar dig Sofia!!!



Hoppas vi ses snart igen.



/din Klas-Göran

2009-01-30 @ 13:35:41
Postat av: Ivan

Du är för tokig Sofia, synd att du har kille nu.. Minns vår tid tillsammans..

2009-01-30 @ 15:27:03
Postat av: Anonym

Vafan Richard. Nu vet jag att det är du. ;)

2009-01-30 @ 15:39:19
Postat av: Klas-Göran

Ivan? Vem fan är Ivan?



Jag minns våra söndagsmöten när mitt huvud fick borra sig mellan dina valkar. Du var så torr! meeeeeeeen... det fixade Klas-Göran...

Puss på dig!

2009-01-30 @ 18:31:51
Postat av: Richard

Vaaafaaan säger du??????

2009-01-30 @ 18:45:25
Postat av: Klas-Göran

Chilla ner! hahaha



Det var bara på söndagar!

2009-01-30 @ 19:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0