Semesterresa till Tyskland!

Nu ska jag minsann boka resa. Utan Richard. Han säger att han skäms för mig, så då ska jag minsann ta mitt pick och pack och dra långt söderut. Kanske blir det Tyskland? Jag har ju trots allt släkt där.

Jag är lite kluven, det hade dock vart roligt om Richard fick träffa min mormor osv, även om hon inte ens kommer ihåg vem jag är. Det hade blivit intressant. Hade lämnat de två ensamma bara för att jävlas med Richard. Han hade fått följa med henne till kyrkan minst tre gånger om dagen och lyssna på tysk bön.
Själv skulle jag dra runt i Berlin och shoppa.

Det kanske inte är någon bra idé trots allt. Jag har börjat fundera på vad jag ska ge Richard när han fyller år. Fyller 25, alltså gubbe. Tyvärr är det så att jag är så fantasilös och kommer aldrig på bra födelsedagspresenter/julklappar. Därför fick inte Richard ens någon julklapp av mig. Jag fick dock ingenting av honom heller. Jag tror vi är värda varandra...

Här kommer en fin bild på mig som gör att Richard kommer älska mig ännu mer;


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

grym blogg bruden!

2009-01-15 @ 17:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0