KLAPPA

Nu ligger vi i soffan och klappas.

Jag klappar på Richards huvud och säger samtidigt

"klappa klappa klappa klappa klappa klappa klappa klappa klappa klappa klappa klappa klappa klappa klappa klappa klappa klappa klappa klappa klappa klappa klappa klappa klappa klappa klappa klappa klappa"

(Nej jag kopierade inte det, jag skrev alla klappa var för sig)

Sen byter vi. Då är det hans tur att klappa. När jag inte kan säga klappa mer alltså... För till slut blir det fel.

KLAPP KLAPP

Testa själv.

Kommentarer
Postat av: Gütenberg

du är en lallande idiot alkisfia<3<3

2009-03-30 @ 08:26:37
Postat av: Sofia

Vadå idiot! Gör inte alla såhär?

2009-03-30 @ 10:57:48
URL: http://ponnyvalp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0