Moviestar

Jaha. Efter att ha varit dödssjuk var man tillbaka på jobb. Mådde halvkass, satt och försökte bara kämpa mig genom dagen. Såg ut som ett litet ruckel. Nästan i alla fall. Och vad händer? Jodå, då dyker det upp en fet jävla kamera som filmar allt som min kund gör. Lägger upp varorna på bandet, letar efter en liten femtiöring i plånboken, får växel tillbaka, packar ner....

Jag försöker undvika att glo rätt in i kameran, nej, det ska ju se naturligt ut! Jag tror jag lyckas rätt bra samtidigt som en röst skriker i mitt huvud "NEEEEEEEEJ NEJ NEJ, VARFÖR KUNDE JAG INTE GJORT MIG LITE FIN OCH PRESENTABEL??!?!"

Jag har ta mig fan ingen aning om vem kunden är, eller vad fan dom filmar. Jag får reda på det sen.

Lars Vilks. SVT. Rondellhunden någon?

Jag är i alla fall ofrivillig filmstjärna nu. Fast jag blir säkert bortklippt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0