Personalfest

Lite dålig uppdatering här på senaste.

I alla fall. Personalfest i helgen, jag tänkte att då får man ju ta det lite lugnt. Trodde jag. Fullast av alla var jag nog, Andreas var också en bra kandidat. Jävligt klantigt... Men, det var rätt trevligt ändå.
Dagen efter ligger man bakfull som ett svin och får flashbacks lite då & då. Lite som Johan Glans.

"Vad sa jag FÖR NÅT?!"
"Hade jag en LAMPSKÄRM på huvudet?????"

Ungefär så. Men jag överlevde första dagen på jobb efter festen. Pluspoäng till mig. Och jag försöker intala mig att någon ska ju faktiskt vara fullast. Denna någon blev jag.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahhaa så jävla bra!

2009-03-11 @ 20:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0