Sola!

Idag försökte jag få lite färg på tillvaron och gick alltså och solade. Solarie. Fyfan. Det är så jävla obehagligt. Jag vågar knappt ha musik eller fläkten på, för att jag ska höra varenda ljud som uppstår.

Knakar det till lite tror jag att hela skiten ska explodera. Jag tror att det ska bli kortslutning eller något och jag ska få massa ström i mig och brännas tills jag blir helt svart.

Jag tror att killen som var inne innan mig har planterat en bomb där som kommer smälla när jag ligger där.
Ett annat alternativ är att någon förbipasserande slänger in en brinnande fackla så att hela skiten börjar brinna, och när jag ska gå ut från solariet är det ett stort eldhav.

Så det jag gör är att jag ligger och tittar mig omkring, och man får faktiskt inte titta där. Det är nog inte bra för ögonen. Men skitsamma. Jag klarade det idag också och det känns bra!


Kommentarer
Postat av: Björn

Hahahahha!

Jag solade igår, blev helt skållad! Fy fan säger jag bara. Ser ut som värsta indianen idag....

Glad att du överlevde iaf.

2009-03-11 @ 17:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0